Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.....

" The Man Is Decided To Change On The 12th Hour Die On 11th Hour"

Thursday, October 14, 2010

GET RIDE HIM !!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum kepada sume yang singgah ke blog ini..tidak lupa juga Hello pada mereka-mereka yang lain..

Hari ini sangat gembira kerana saya sudah boleh bangun tanpa dikejutkan oleh orang lain especially dari my roomate..selalunya dia yang akan kejutkan saya..memandangkan saya dah bangun jadi orang lain tak payah bersusah payah nak kejutkan saya kan..saya dah tanam azam sejak kelmarin lagi yang saya nak mulakan life baru kat sini..bukannya saya tak ada life kat sini tapi disebabkan life yang dulu tu tak berapa nak ok lah..dan i'm not deserve life that..so i wanna change it to better than before..saya nak make sure yang saya akan dapat skore untuk test 2 dan final tak lama lagi..saya dah berjanji pada diri sendiri yang saya akan buat yang terbaik..saya tak nak main-main lagi macam dulu kala(2-3bulan yang lalu)..saya cuba untuk jadi yang terbaik dalam kalangan yang terbaik. ibu saya pun dah komplen asyik main jew. ibu pesan jangan banyak buang masa, jangan buat kerja yang tak berfaedah lagi..ibu cakap juga final nanti buat la betul-betul dan jangan kecewakan kami kat rumah ni..adik saya yang lelaki baru jew habis exam pmr..best la dia kan sebab dapat relak sekarang ni..tapi dalam pada masa yang sama juga saya ada suruh dia doa banyak-banyak supaya Allah bukakan hati orang tanda kertas exam dia tu baik dan bagi dia markah lebih..hah! saya lupa pulak nak cakap..saya baru je balik dari program anak angkat..best..dapat family angkat..program tu tak jauh pun dalam 1jam je dah sampai. dekat kampung sri lalang di kluang..kluang kan dekat dengan ayer hitam kan..so apa lagi saya shopping la habis-habisan..pastu pergi sana mintak la mamt sebelah rumah mak angkat ni bawa kan..ye la ayah angkat kerja so sape je yang ada kete..pastu dalam kete tu pulak boleh la kakak-kakak angkat saya ni kenen kan saya dengan mamat driver tu..ada ke patut..saya memang pantang orang nak jodoh-jodoh kan saya dengan ntah sapa-sapa ntah..dari pergi sampai laa balik tak habis-habis si mamat driver tu kacau saya..ish..sakit hati tau tak..rasa macam dah nanar dah hati saya ni..tunggu nak busuk je..si mamat ni kerjanya mintak number fon la itu la,ini la..ish rimas tau x..saya fikir yang dia dah tolong je..kalau x dh lama saya humban dia dah bonet suruh diam..memekak je kerja dia..masa hari last..kita orang ada ceremony la.untuk penutupan..bagi hadiah la, sijil la..macam-macam lagi la...saya leka baca buku pastu tibe2 saya dapat rasakan ada orang snap gmbar saya..saya dapat agak dah sape sebernarnya..sape lagi kalau bukan mamat driver tu..sebole-boleh nak tackle orang..orang dah tak nak tu faham-faham la maksudntya orang tak suka..dia boleh pulak nak approach kota lagi..pening tau pale macam ni..pastu dh sampai universiti ingatkan dia tak kacau lagi..rupa-rupanya dia dah dapat my number fon..sape la yang bagi..rasenya si acap yang bagi..suka hati nenek moyang dia ye bagi number saya..sakit hati..orang kalu boleh nak elak..dia boleh plak bagi..tapi dont worry..saya memang tak layan pun lepas tu..buat apa nak layan kan..buat perhabis kredit jew..baik guna tuk tepon ibu kew kawan lagi bagus..hari2 dia massage..tapi saya tak layan..satu pun tak balas..Adakah ini satu tindakan yang sangat KEJAM???bagi saya biar jew la..karang kita balas satu mahu dia balas balik..so the best way is ignore sahaja. dua hari lepas tu dia tak bagi so maksudnya dia dah fed up dengan saya..lelaki macam tu just try and error je..dengar citer baru lepas break..so lelaki macam tu senernarnya no woman no life bagi die tu..ada ke patut..orang dah break up ngan awek mesti la ada rasa sedih kan..ni dia boleh plak cari yang baru nampak sangat desperate gayenye..EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...geli sih..get ride he from me...

No comments:

Post a Comment